dijous, 12 de gener del 2006

Sostenidors a l'estenedor

Avui al vespre, mentre em preparava el sopar, he vist un objecte en el meu estenedor. "Però si tinc la rentadora per fer", he pensat. Obro la finestra i em trobo uns sostenidors.

Encara que pugui ser fetitxista (ara em direu que no ho sou, vosaltres!), i com que no tinc la intenció de transvestir-me (de moment) i no són de la meva talla, em dedico uns minuts a buscar la propietària.

Pujo al 3er.2a. i no són de la Mavèllia. Riu, però no són d'ella. Espero que no pensi que ha estat una penosa forma de tirar-li els trastos. Baixo al 2on.2a., i ara si, la Teresa em diu: "Uiii, si, són meus. Perdoooona i gràcies". "De res, noia, plegadets i secs". Baixo i continuo fent el sopar.

Ah, per cert, els sostenidors eren moníssims. No eren de mercadillo.