dijous, 12 d’octubre del 2006

Aniversari... del bloc!

Avui ja fa un any que vaig començar a escriure aquest bloc, i el que puc dir és que m'ho estic passant molt bé. És una manera de reflexionar en veu alta, cercar algú amb qui compartir els pensaments, ocurrències o coses que em passen o faig, encara que aquest algú generalment sigui jo mateix. En broma, o no, alguns cops penso que és més econòmic que pagar un psicoanalista.

Vaja, que escric per a mi. M'agrada escriure de la mateixa manera que m'agrada llegir, i sabent-me incapaç d'escriure un llibre. Escriure, doncs, és l'única raó: pensar un tema, esprémer el cervell, exposar coses que m'han passat o que he fet. Escriure per ordenar pensaments i fets, però també amb la incertesa que algú, a l'altre costat de l'ordinador, pugui llegir-me i deixar algun comentari, cosa que, els pocs cops que passa, agraeixo sincerament.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs moltes Felicitats, em sento una mica particip, doncs et vaig donar unes petites nocions sobre els blogs i la manera de fer-los...
Sergi

Anònim ha dit...

I tant. Encara recordo el dia, xerrant sobre blocs tot caminant per Sant Llorenç del Munt. Ah, i gràcies pels comentaris.
Ramon