dissabte, 26 d’agost del 2006

Col·leccions i fascicles

Avui, veient la televisió, he vist l'anunci de la col·lecció "Bomberos del Mundo". Se m'ha escapat el riure, i he pensat "vaja idea de bombers col·leccionar això".

Setembre, el mes de la tornada a la normalitat domèstica i professional per a la majoria, és el moment estratègicament escollit per les editorials per iniciar les col·leccions. I sembla que ha d'haver-hi un bon negoci al darrera, encara que em costi creure que hi hagi algú interessat en alguna de les col·leccions que es presenten.

Llegiu la mostra següent. Algunes d'elles són d'anys passats, però ja veureu com es tornaran a anunciar. "Coches históricos", "Curso de bisuteria", "Relojes históricos", "El tarot", "Estilográficas", "Abanicos", "Sacacorchos de colección", "Espadas de leyenda", "Soldados de plomo", "Locomotoras del mundo", "Mi querido taller mecánico", "Juan Sebastián Elcano", "Aviones de combate", "Casa de muñecas",...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo estic esperant amb candeletes que demà ja obri el meu quiosc de la cantonada per anar a veure totes aquestes col•leccions d’andròmines, em fa molta gràcia mirar-les però no comprar-les. I després el quiosquer em confirmarà, com cada anys, que només una petita part de la gen que les comença, realment les acaba. Sergi.