dilluns, 13 de juny de 2011

Pollastre al curri

Sofregim 3 pits de pollastre salpebrats i tallats a daus. Reservem. En el mateix oli, sofregim 1 ceba, 2 dents d'all i 2 pebrots verds ben tallats. Incorporem 5 cullerades de cafè de curri, 3 cullerades de cafè de comí i 3 tomàquets pelats i ratllats.

Quan estigui fet el sofregit, ho passem pel braç elèctric. Incorporem uns 100 ml de nata líquida (no ha de bullir), el pollastre i deixem coure uns 10 mn. Servim acompanyat d'arròs basmati i panses.

5 comentaris:

greta ha dit...

Ramón esto debe estar de muerte, cuando dices que me invitas a comer a tu casa? me adapto vale?.

Laura B ha dit...

He de dir, per enveja de tots i totes, que vaig tenir el plaer de gaudir d'aquestes receptes en directe i efectivament estava de mort. Espectacular el pollastre, les samoses, i no tinc paraules pel lassi de mango. Albi, a mi també m'encanta el mango i te'l recomano molt i molt. Per cert Ramon, en vaig comprar on em vas dir i estaven just al punt (al punt per fer-me una amanida de mango i mozzarella!)

ramon ha dit...

Greta, quan vulguis seràs benvinguda.

Amanida de mango i mozzarella? Això s'ha de tastar.

mkazumi ha dit...

Ramon, quina bona pinta!! mmmmmm!!!! ja m'està agafant gana..

Nina ha dit...

uiii! acabo de veure aquest munt de receptes!! quina super bona pinta!!