dilluns, 13 de juny del 2011

Pollastre al curri

Sofregim 3 pits de pollastre salpebrats i tallats a daus. Reservem. En el mateix oli, sofregim 1 ceba, 2 dents d'all i 2 pebrots verds ben tallats. Incorporem 5 cullerades de cafè de curri, 3 cullerades de cafè de comí i 3 tomàquets pelats i ratllats.

Quan estigui fet el sofregit, ho passem pel braç elèctric. Incorporem uns 100 ml de nata líquida (no ha de bullir), el pollastre i deixem coure uns 10 mn. Servim acompanyat d'arròs basmati i panses.

5 comentaris:

greta ha dit...

Ramón esto debe estar de muerte, cuando dices que me invitas a comer a tu casa? me adapto vale?.

Laura B ha dit...

He de dir, per enveja de tots i totes, que vaig tenir el plaer de gaudir d'aquestes receptes en directe i efectivament estava de mort. Espectacular el pollastre, les samoses, i no tinc paraules pel lassi de mango. Albi, a mi també m'encanta el mango i te'l recomano molt i molt. Per cert Ramon, en vaig comprar on em vas dir i estaven just al punt (al punt per fer-me una amanida de mango i mozzarella!)

ramon ha dit...

Greta, quan vulguis seràs benvinguda.

Amanida de mango i mozzarella? Això s'ha de tastar.

mkazumi ha dit...

Ramon, quina bona pinta!! mmmmmm!!!! ja m'està agafant gana..

Cole& ha dit...

uiii! acabo de veure aquest munt de receptes!! quina super bona pinta!!