dijous, 27 de maig del 2010

Encomana el català

Ja fa un temps que m'atreia treure'm el certificat de nivell superior de català (D). I me'l volia treure per pur plaer, senzillament perquè és la meva llengua.

Com que intuïa que la cosa no seria fàcil, em vaig inscriure als cursos que fan al Consorci per a la Normalització Lingüística. El curs ha estat genial: un professor molt competent i uns companys motivats.

Comprensió lectora, expressió escrita i oral, sistema fonètic, ortografia, morfologia, sintaxi, lèxic, marc sociolingüístic i històric de la llengua catalana. No he tingut temps d'avorrir-me.

Per cert, he aprovat!

7 comentaris:

greta ha dit...

Jo... empollón felicitattttttttttttttttssssssssssssssssssss guapo.

PitiKnitz ha dit...

Molt bé! Felicitats!

Lua ha dit...

Moltes felicitats Ramón!!!! un petonas!!!!

el Shysh ha dit...

Campió, ets un as.

mkazumi ha dit...

Felicitats, Ramon!

Jo sempre me l'he volgut treure

Pedraforca ha dit...

Felicitats !!!!! quin nivelll, et podem fer consultes?

Aninia ha dit...

Felicitat!!!