dijous, 9 de juliol del 2009

Tour de France 2009: Girona - Barcelona

Etapa 6 del Tour de France: Girona - Barcelona (181,5 km).

Aquesta tarda he anat a veure el pas dels ciclistes per la meva ciutat en una de les dues etapes catalanes del Tour.


Ambient fantàstic. Arribo a dos quarts de cinc a l'Arc de Triomf. Primer van passant diversos cotxes i motos de la caravana. Als volts de les cinc, una remor de crits i aplaudiments, que baixa pel Passeig de Sant Joan, acompanya David Millar (Garmin-Slipstream), ciclista escapat però seguit de prop de tot el grup de corredors. "Però si van a tota hòstia!", escolto que diuen darrera meu. En un quart d'hora ja han passat tots.







Finalment, ha guanyat l'etapa el noruec Thor Hushovd (Cervélo Test Team) amb un temps de 4h 21'.

I jo torno a casa en bicicleta amb un temps de 20'!

1 comentari:

issa ha dit...

jo una vegada els vaig veure quan feien la Volta a Espanya, i em va passar el mateix, no es veia res!
només colors que passaven a tota ostia davant meu...