diumenge, 7 de desembre del 2008

Ribbed scarf: projecte

Porto uns quants dies analitzant el projecte d'una bufanda per a mi. No m'ha estat fàcil trobar patrons sobris per a home, però gràcies a Ravelry ja tinc el tinc: una ribbed scarf. És un patró fàcil i molt elegant.

La llana la vaig comprar divendres passat: una fantàstica Sublime Noir d'Anny Blatt (70% llana i 30% seda). He fet un parell de mostres, amb ganxet de 3 mm i de 5 mm, però crec que hauré de fer una mostra amb un de 4 mm.

A veure que en surt de tot plegat!

4 comentaris:

Belen ha dit...

m'encanta l'efecte del ganxet quan treballes al "back loop", et quedarà molt bé!

petons

Nutsue ha dit...

Ramon! més llana? em sembla una molt bona idea que em mimis una mica i et facis la bufanda per tu!!! ànims que comença a fer fred i l'has d'acabar ben aviat!

Lua ha dit...

Ai, estic seguríssima que et quedarà genial, amb la traça que hi tens!!!!

Prunila ha dit...

Ummmm, la foto semblaria un troç de llenya carbonitzat, trobo que el color negre no és fàcil de retratar, però si no recordo malament la veig veure i ... era maquíssima!!!