dimecres, 12 d’octubre del 2005

Començar

Hi ha diversos temes que són del meu interès, però que estan dins meu d'una forma desordenada. A banda de la necessitat de posar una mica d'ordre, volia un espai on poder expressar les meves inquietuds.

Diumenge passat, parlant amb un bon amic, en Sergi, li vaig preguntar: "Això dels "blogs", com funciona?". Després de la seva classe magistral, vaig tornar a casa amb una inquietud més.

El 12 d'octubre de 2005 (podria ser un 11 de setembre, oi?) neix aquest bloc. Tampoc tinc clar quin rumb prendrà o la seva evolució. Suposo que anirà evolucionant amb mi, i que aniré deixant escrites aquelles coses que em semblen interessants i que vull compartir: llibres, pel·lícules, viatges, esports, cuina, muntanya, actualitat,... i tot el que m'ajuda a créixer com a persona.

Espero no ser un tastaolletes (persona que comença moltes coses, però que no n'acaba cap), i que aquest blog tingui continuïtat.