dimecres, 8 de gener del 2014

Intercanvi de Nadal 2013

El passat 21 de desembre varem celebrar l'intercanvi de Nadal de les "Teixicòmanes" però, per un tema personal, no vaig poder assistir-hi. Com bé sabeu, es tracta d'un intercanvi de peces teixides a mà. La meva víctima va ser en Josep, tot un repte per la seva sapiència teixidora i pel seu bon gust. Doneu una ullada al seu bloc i comprendreu què vull dir.

El meu projecte va ser una bufanda, la "The Dudester Scarf", i la vaig teixir amb 3 cabdells de "Cascade 220" de color "2401-Burgundy" (és a dir, bordeus) i agulles circulars de 5,5 mm.

Per altra banda, jo vaig ser la víctima de la Nina. En una preciosa caixa hi havia una fantàstica bufanda (Nina, cada dia me la poso!) i el llibre "Barcelonès. 17 excursions a peu". Vaja, que sintetitza perfectament dues de les meves principals aficions.