dissabte, 29 d’octubre del 2011

Rosquilles d'anís

En un bol batem dos ous i afegim 1 tassa i mitja de cafè de sucre. Remenem bé i afegim 1 tassa i mitja de cafè d'oli i una tassa de cafè d'Anís del Mono. Quan tot està ben barrejat li aboquem mig quilo de farina. Treballem bé fins tenir una massa homogènia i que no s'enganxi a les mans. Deixem reposar la massa uns 20-30 mn.

Preparem les rosquilles amb la massa, treballant bé els seus extrems perquè no s'obrin. Fregim en una paella amb abundant d'oli, vigilant que no es cremin i que no quedin massa crues. Empolvorem amb sucre.


5 comentaris:

tina ha dit...

Ostres! Gràcies!!!!
Se sembla al que explica la meva mare dels ingredients de les que feiem de petits a casa!!!!!
Les faré un dia d'aquests amb els nens. Gràcies, Ramon! Ets un sol!!!

ramon ha dit...

Hola, Tina. Aquesta recepta és la que jo feia amb la meva àvia fa molts anys i ja és una tradició familiar.

tina ha dit...

És que fa un parell de dies vaig escriure al blog de records meus de quan era petita i parlava d'aquestes rosquilles :)
Demà aniré a comprar anís i ben segur que aviat les farem.
Petonets,

Nutsue ha dit...

Quina pinta Ramon! m'has fet agafar gana!

bojosperlacuina ha dit...

Què bones!