dilluns, 21 de juny del 2010

Voluntariat per la llengua

Ja fa un temps que vull fer alguna mena de voluntariat i m'ha semblat molt interessant el programa "Voluntariat per la llengua". Bé, de fet em vaig apuntar dijous al web i avui ja m'han trucat de la Generalitat per dir-me que en breu em posaran en contacte amb la meva parella lingüística amb qui compartiré unes hores de conversa en català (mínim 1 hora a la setmana amb un mínim de 10 setmanes).

Mireu el breu document que van passar a BTV. Interessant, oi?

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Ostres amb el teu nivellàs de català la teva parella linguística podrà estar content/a. quina sort!!!

N

Felix ha dit...

ramon.. siguen haciendo las quedadas de BK? porque el blog esta abandonaico ... dime algo a mi email fegiba@mac.com

Prunila ha dit...

Hola Ramon, t'admiro, a mi me sembla una idea fantàstica, m'agradria fer-ho però no només en català. Una bona idea per que la gent es conecti i obri els ulls a latres cultures també. que et vagi molt bé!