divendres, 29 de gener del 2010

Pollastre al curri

Salpebrar set pits de pollastre, nets i tallats, i saltejar-los en una cassola amb oli d'oliva. Reservar. En el mateix oli, sofregir una ceba picada i, tot seguit, tres pastanagues tallades. Remenar i sofregir uns 5 minuts. Afegir una poma tallada a daus i deixar sofregir uns 5 minuts més.

Al sofregit, incorporar el pollastre. Remenar i afegir una llauna de llet de coco, curri i, si cal, una mica d'aigua. Barrejar bé i deixar que es vagi fent durant 30 minuts.

Retirar el pollastre (millor que siguin trossos grans, jo els vaig fer petits i vaig estar una estona pescant-los). Passar la salsa pel colador xinès. Posar-ho tot a la cassola i deixar que es faci uns 10 minuts.

Acompanyar amb arròs basmati. Fàcil i deliciós.

6 comentaris:

LOURDES ha dit...

ostres noi!!!!!!!!!!
quina pinta!!!! m'has fet venir gana.

greta ha dit...

El lunes podrías traer un taper a Bk, otra opción es que nos invites a cenar. Y sino no edites estas cosas tan buenas. petons

Xavier ha dit...

Sí...
Té molt bona pinta!

;)

Anònim ha dit...

Ummmm!!!
Em ve gana i això que fa 1h que he acabat de dinar.
7 pits de pollastre!!!!a qui vas convidar???? o cuines per tot el mes??;-)
Mònica

Lua ha dit...

Ja estic fent salivera...

M'apunto la recepta, sembla fàcil.

petonets!!!

Joan ha dit...

A mi m'agrada arrancar els curris amb la ceba tallada petita el gengibre ratllat i quan la ceba ja es rossa, la pasta de curri perque deixi anar els aromes. Despres segueixo amb la recepta com la prepares tu.

Per cert, si no ho feu ja, us aconsello d'utilitzar la pasta de curri en comptes del curri en pols. Jo trobo que queda mil vegades mes gustos.