dilluns, 21 d’abril del 2008

The long way home, de Norah Jones

Quina veu més càlida i íntima que té aquesta cantant nord-americana! Una veu genial per al jazz, blues o soul. Segur que heu escoltat molts temes d'ella (Sunrise, Come away with me,...). Aquest cop, però, vull que l'escolteu interpretant un clàssic del country de Tom Waits, "The long way home".

"Ensopego en la foscor. Estic perdut i sol. Tanmateix us vaig dir que aniria abans que vosaltres i us mostraria el camí a casa... Vine amb mi i junts pendre'm el llarg camí a casa".

Maca, oi? Sí, i la cançó també!

4 comentaris:

Pedraforca ha dit...

Ep, el video no es veu !!!

ramon ha dit...

Com què no es veu? Jo el veig bé!

Anònim ha dit...

Jo també el veig, de fet volia fer-te el comentari d'agraïment per recuperar-me la Jones, feia temps que no en sentia res (aquesta versió no la coneixia) i em tempta tenir-ne alguna cosa. ¿Algun recopilatori interessant per regalar-li a la Marga?

Ignasi

ramon ha dit...

Com que segur que "Come away with me" el tens, jo provaria amb "Feels like home" (CD), molt més country i folk. O, millor, el DVD "Living 2004", un fantàstic concert gravat a Nashville.

O, els dos, que la Marga es mereix això i més!