dilluns, 4 de juliol del 2011

Aire de Barcelona

Fa unes setmanes, em van regalar un circuit termal a "Aire de Barcelona". El lloc, situat en el barri del Born, és preciós i refinat: uns banys àrabs restaurats.

Doncs aquí em teniu gaudint d'una ruta termal, submergint-me en les aigües tèbies del tepidarium (36ºc), en les calentes del caldarium (40ºc) i en les fredes del frigidarium (16ºc). També vaig gaudir d'un massatge exfoliant amb olis essencials seguit d'un massatge aromatitzat a la flor de taronger. El circuït es complementa amb un hammam, una piscina termal amb aigua salada, un jacuzzi i degustació d'un deliciós te a la menta.

Gràcies, noies, ha estat fantàstic.

3 comentaris:

Cole& ha dit...

oh!! pinta molt bé, et deus haver quedat com nou! jo tinc un val a casa però mai me'n recordo d'anar a demanar hora :(

Unknown ha dit...

Es fantastic, molt bon regal, dels que no fan pols!!

Anònim ha dit...

que bé que vius!
regal molt encertat

xavi