dilluns, 12 de maig del 2008

Juno, de Jason Reitman

Aquesta tarda he fet una prova amb el web Meelu, on pots veure pel·lícules on-line. Ha funcionat molt bé, no s'ha penjat, i les pel·lícules són en versió original, però sense subtítols.

He vist la pel·lícula "Juno" (Estats Units, 2007), que tant bona crítica ha rebut. No m'ha decebut gens, al contrari.

Juno (una brillant i prometedora Ellen Page) és una jove de 16 anys que un dia decideix mantenir relacions sexuals amb un noi de l'institut i es queda embarassada. Després de considerar-ho, descarta l'avortament i amb el suport del seus pares, decideix donar el fill en adopció a un matrimoni jove i amb bona situació econòmica.

"It started with a chair". Amb aquesta senzilla frase comença la pel·lícula. Una bona comèdia dramàtica, àgil i intel·ligent, però que no amaga la seriositat del tema. I una molt bona banda sonora. Us la recomano.

4 comentaris:

cybernekanekane ha dit...

Sí, la verdad es que está muy bien la peli. Yo la ví hace poco, y mientras tanto tejía, jajajajajaja. Un saludo.

ramon ha dit...

Ostres. Doncs jo entre que era en versió original i sense subtítols, si a sobre faig ganxet, no m'assabento que cony li passa a la pobra Juno dels nassos.

Pedraforca ha dit...

Els que teniu el do de parlar més de dues llengues podeu aprofitar aquesta pàgina web. Felicitats.
PD Segue que l'has entés?

Anònim ha dit...

A mi també em va agradar força! I també la vaig veure mentre teixia, tal i com està la tele, el millor invent dels ultims anys ha estat el streaming o el cin online!