dimecres, 9 d’abril del 2008

El meu primer granny square

Després d'acabar la bufanda, a la trobada de Barcelona Knits de dilluns passat em vaig dedicar a aprendre a fer els "granny squares" (en català, quadrats de la iaia), i crec que me n'he sortit. Això em permetrà fer altres projectes a ganxet.

El "granny square" és una tècnica de ganxet que té per objectiu fabricar quadrats treballant en cercles, des de l'interior a l'exterior. Quan en tens una bona colla, aquests es cusen per produir projectes de major mida: bosses, roba, flassades,...

A veure que en surt de tot plegat!

1 comentari:

Prunila ha dit...

Hola Ramon, sóc la Pruni, que te vaig veure a BK... si vols el patró dels mitjons amb "granny squares" enviem un mail que te'l envio. Ja no està al web de Interweave.com gratuit! Qui no corre vola ;-) he trobat aquest braçalet que no està gens malix, http://www.knittingdaily.com/freepatterns/crochet/crochet_bangle_bracelet_pattern15-1.html
A veure si t'atreveixes acombinar els colors, je je Petons!