divendres, 1 de febrer del 2008

Argggggg!

Estic pensant seriosament en la meva retirada dels camps de futbol. Ahir al vespre, un animal de corral de l'equip contrari, em va, literalment, caçar per darrere. La trompada va ser considerable.

Com que em feia mal el moviment de l'espatlla, he baixat a urgències de traumatologia. Diagnòstic: "Tendinitis postraumàtica manegot rotador espatlla E". Tractament: "Cabestrell. Crioteràpia. AINES".

O sigui que, després d'assabentar-me que tinc manegot, tot el cap de setmana fent bondat.

2 comentaris:

Pedraforca ha dit...

Doncs et toca fer bondat, mira que havíem preparat una gran festa per avui al vespre per celebrar el teu aniversari. Les conilletes PlayBoy vindràn un altre dia. Adéu i a millorar-se

Anònim ha dit...

Borràs, ja era hora que algú et pagués amb la teva moneda, un destraler tan temut com tu i per culpa del qual van coixes la meitat de les promeses del futbol català es mereix que de tant en tant algú li faci justícia.
Tot això per no convidar-me a aquestes festes de conilletes que feu amb en Pedraforca.

Ignasi